Louise L. Hay: MYŠLENKY SÍLY: Jak působí, jaké jsou a pro co se hodí?

 


Moc příjemné a lehounké kartičky nejen do ruky, ale i na duši.  Myšlenky síly už jen při prolistování navozují příjemnou náladu, která se může odvíjet podle ročního období, ve kterém je používáte.

Prvně mi přišly jako jemné a zimní. Úplně až jako sváteční, vánoční, novoroční.
A třeba pro novoroční naladění, ujasnění si záměrů do nového roku a rozloučení se se starým rokem – tak pro tyhle věci jsou  naprosto ideální.

Zvláště, máte-li rádi jen jemné pousmání se a inspiraci, nikoliv přísné pošťuchování, jak to umí tarotové karty a jiné karetní sady, které si s námi neberou žádné servítky.

Karty se servírkami

Protože Myšlenky síly tančí kolem našich myšlenek a snaží se v nás samotných vydolovat ten pocit, že my sami můžeme něčeho dosáhnout, jen když trošku jinak nasměrujeme své myšlenky.

Nejčastěji nás vedou k opuštění minulosti, ke zpracování špatných zážitků, k uvolnění se z pout, kterými nás omotávají druzí a jemně navádí k tomu, abychom právě my sami byli těmi, kdož mají  moc sami nad sebou.

Zprvu mi ty servítky a to tančení jen jemně kolem trošku vadilo.

Asi jsem byla v rozpoložení, kdy jsem chtěla víc konkrétních rad a nechtělo se mi nad sebou příliš přemýšlet. No i takové dny jsou a není na nich nic špatně, že?

Ale pak se mi ty servítky začaly líbit.


...anebo se vám bude líbit jiná karta?

Zasloužím si uzdravení: Má ochota odpouštět nastartovala proces uzdravování. Nechávám  se prostoupit láskou z vlastního srdce, jež očišťuje a léčí každou částečku mého těla.

No, i to je hezká podpora ve chvíli, kdy ze sebe potřebujete shodit nějakou tíhu a budíte v sobě chuť se ráno vůbec s radostí probudit a zkusit si v tom novém dni udělat něco hezkého pro sebe.

Lucie Ernestová vnesla v roli ilustrátorky krásnou energii do karet a text je inspirován nadčasovou moudrosti a stylem Louise L. Hay.

Vydalo nakladatelství Synergie Publishing, 2022, www.synergiepublishing.com  

Oblíbené příspěvky