Medicinské karty: Karty pro jemné, leč hluboké spojení s moudrostí přírody

 


„Medicina“ je slovo, které se vztahuje k získávání osobní síly, energie a zdraví. Zvířata na naší planetě projevují charakteristické chování a vlastnosti, ze kterých se pro sebe můžeme učit. V kartách se v každé lekci, u každého zvířete, naučíte něco z toho, co v této energetické rovině zvíře vyzařuje a vyjadřuje. Ano, tak trochu se dotkneme moudrosti šamanů, ač ta ve své hloubce je snad nedozírná.

Ale tyto malé papírové kartičky a knížečka plná informací a výjevů z lidské i zvířecí duše, nám může pomoci pochopit, nahlédnout jen za cíp opony zvířecí moudrosti.

„Přivoláte-li sílu nějakého zvířete, žádáte o vtažení do úplné harmonie se sílou esence této bytosti. Získávání pochopení ze strany těchto bratrů a sester ze zvířecí říše představuje léčebný proces, ke kterému je třeba přistupovat s pokorou a intuitivně.“

S pokorou a intuitivně: Karty pro jemné, leč hluboké výklady

Ač jsem se snažila, nenašla jsem zálibu v rychlých výkladech a vždycky jsem měla pocit nepatřičnosti, když jsem po medicinských kartách (nakonec všeho druhu) chtěla rychlou odpověď. Přišlo mi vždy, že to jsou karty pro jemné, leč hluboké naladění, pro chvíle, kdy si ty odpovědi nakonec v sobě najdeme sami.

Dá se říci, že karty mi ani nedpovídaly přímo a více otázek mi v nitru pokládaly, než na kolik jsem dostávala jasné odpovědi. Ale ty mé další otázky byly stále přesnější a dotýkaly se skutečného problému.



A tam začíná možná i ten proces léčení.
Uvědomění si. Změna přemýšlení. Změna náhledu. Nový nadhled. Nové řešení….

Z knížečky si můžete vybírat i náhodné texty

I to se mi osvědčilo. Nemusíme ani tak pracovat s kartami, ale ve chvíli patřičného klidu a naladění můžeme jen tak otvírat knížečku… číst náhodné věty…

„Magie havrana je mocnou medicínou, která vám může dát odvahu vstoupit do temné prázdnoty, kde se nachází domov všeho, co ještě nemá tvar.“

Výborně, karta mne navádí k dnešnímu uvědomění, že na něčem nemusím vůbec lpět, že se něčím nemusím vůbec živit, žít naplno, ale nechat si to jako sen pro radost…

„Losos mi říká, že se mám zklidnit a nalézt svůj vlastní proud. Neignorovat hlasy moudrých…  Zeptejte se sami sebe, kde jste nechali roztýlit nebo zmást. Pak si představte sami sebe sebe na místech, kde jste se naposledy cítili sebejistí a sví.“

Tak to je úkol pro budoucnost…

Nakonec Rys… „tajemství jsou na cestě… jsou tušena…“ tak jsem pochopila rysovu vzácnou medicínu. Jeho energii, jeho esenci.

Tak krásné časy s Medicinskými kartami přeji… karty čisté zvířecí esence.

O Medicinských kartách: Jamie Sams, David Carson, ilustrace Angela Verneke: Umožní nám poznat starou magickou sílu zvířat a pomoci nalézt rovnováhu na naší životní cestě. Zdroj uzdravení a síly a pochopení složitých životních situací.

Vydalo nakladatelství Synergie, 2021, www.synergiepublishing.com

Oblíbené příspěvky