Louise L. Hay: Myšlenky sebelásky


 Malé, něžné, přesně k ranní kávě nebo večernímu čaji. Karty, které lze snadno pasovat do role přítelkyně, které můžete říct, co vás trápí a zeptat se jí na radu. Přesně takhle působí Myšlenky sebelásky. Podtitul karet zní: Jak mít ráda sama sebe. To přesně vystihuje ducha odpovědí. Takže chtě nechtě s každou otázkou se budete muset zamyslet nad svým vlastním přístupem k problému. Jak fungují v praxi? 

Pojďme si to představit.

Je ráno a vy víte, že den nezačíná nejlépe, protože vám něco bortí plány, vykoukla na vás nepohoda, která začíná vařit krev. Co mám dělat se sebou?

"V mém vnitřním světě panuje klid a mír. Je bezpečné dívat se dovnitř sebe. Pokaždé, když se do sebe podívám hlouběji, nalézám neuvěřitelně krásné poklady."

Příliš hluboké? Příliš nekonkrétní? Přesto ale při naladění se na kartu vnímám, že rozvážné prožití dne mi zajistí jen to, když budu jednat ze svého středu, z pozice toho, co už vím, co znám, a co je opravdu moje. Ano, můj stres způsobuje spíše reakce okolí a naučené strachy.

A co mám dělat s tou situací, která mi nepohodu způsobuje?

"Podporuji sama sebe v rozhodnutích, která jsou pro mě správná. Dokázu i neuvěřitelné. Kdykoliv se ve svém životě setkám s nějakou překážkou, využiji tuto příležitost k růstu a ponaučení."

Dobrá, vidím, že situace si s tím do jisté míry poradí sama. A že tam může být i kus pověstného štěstí, kdy si s tím poradí i způsobem pro mne v tuto chvíli neuvěřitelným?  A tato nepohoda je právě výzvou k tomu vylepšení? Tak dobrá...

Kartičky mají šest barev

Karty v sadě jsou rozděleny do šesti barevných sad. Modré, zelené, okrové, vínové a hnědavé. Můžeme si tak hrát i s okruhem témat nebo spíše "éterického vyzařování" kartiček.  Zkoumala jsem, jestli se každá barva věnuje nějakému tématu. Teoreticky jsou všechny karty podobného ražení, ale prakticky se mi dělo velmi často, že jsem si vytáhla jednu - a další a případně ještě další a byly si velice podobné, nebo na sebe velice navazovaly.

"Narodila jsem se, abych se radovala ze života" "Neustále dostávám od života neuvěřitelné dary" "Jsem ochotna dovolit budoucnosti, aby se stala"

Tak třeba taková trojice se může stát úžasnou mantrou pro každé ráno nebo pro životní období, ve kterém se potřebujete posunout dál.

Karty jsou podporující a barevné naladění působí podle mne jako barevná terapie. I kdyby na kartě bylo to samé sdělení, barva doladí tón. A stejně tak, když vykládáte na více karet, můžete si všímat, které barvy se opakují a tyto karty si významově spojit.

Jsou výborné na povídání, na hraní, na odpočinek, pro relax... jsou úžasné kamarádky.

Oblíbené příspěvky