Karty hvězdných duší: Jak jemné a silné může být jedno slovo

 


Je jen málo karet, které umí v jedné větě shrnout všechno, co potřebujete. Modravé ladění, růžový nádech a tak živé obrazy, které spojují vesmír a zemské výjevy ve scenérii, která zapůsobí na naši duši dávají tušit, že tady držíme  v rukou jedinečné karty. Hvězdné duše – snad z hvězd všichni pocházíme? Nakonec kdoví… nikdo to neví.

Ale už jen letmé ponoření se do karet a do jejich obrázků dává tušit, že koho mají zaujmout, ba až strhnout, tomu se ty překrásné a hluboké pocity dostaví.

K čemu nás karty nejvíc vedou?

K něze a vnitřnímu naladění – být k sobě soucitný. Často naváděly k tomu, ať nejsme k sobě tak krutí a přísní, nebo naopak líní a neškodíme sami sobě. Navádí nás k lásce. Nevinnosti a jejímu procítění, možná někdy až do dětství, do chvil, ve kterých jsme se sami sobě ztratili a tím ztratili sebe a pocit štěstí a smysluplnosti v životě.

Bavilo mne s těmito kartami být a rozkládat je. Vždycky se točily kolem jednoho tématu, bylo to neuvěřitelné, kolem toho důležitého kořínku, který jsem potřebovala slyšet.

K jakým výkladům je použít?

Nejen já jsem byla tazatelem, ale využila jsem je i ke klientským výkladům, takže lze říci, že umí odpovídat na různé otázky, ale musí tu být jasně dáno, co chcete na sobě měnit, kde je Váš směr. Otázky beze směru ztrácí na důvěryhodnosti a karty na ně odpovídají zmateně. Přijde mi, jako by byly koncipovány pro někoho, kdo k nim přichází s jasným záměrem nebo hlubokou pokorou. Vím, kam mířím… a chci vědět, jak si pomoci… vím, co mě bolí a chci si pomoci…. nebo vím, že nic nevím a s pokorou odevzdávám všechno životu, protože už nemám, co bych investovala… nejsou to karty stvořené pro odpovědi typu … já vím, ale já nemůžu….  Já chci tohle, ale nechci se ničeho vzdát…

Asi tušíte, kam tím mířím. Nejen tou barvou a živým vyjádřením, ale i obsahem jsou to karty živé a podporující život, nikoliv živoření a výmluvy.

Někdy vám prostě dají špatnou odpověď.

Jindy vám dají jasné ne… „ještě si rozmysli nač se ptáš“ – i takové tu jsou zastoupeny karty.

Jak se na karty naladit?

Asi není třeba se na ně ladit, protože jejich síla je taková, že si vás naladí sama. Doporučuji přesto otevřít knížečku a pokud si nejste jisti, začíst se. Nasát atmosféru, kterou autorka do karet vložila, popsala a zabalila do slov, jež hladí, ale jsou zároveň i velmi důrazná.

Základ karty je popsán na kartě, už jen tedy tato jedna věta a pár slov dokáží vyvolat přesně ty odpovědi, které potřebujeme slyšet. Někdy ovšem i ty správné (jiné) otázky, které nás dovedou k té přesnější odpovědi.

Karty působí zajímavě ve dvojicích, pokud chcete experimentovat se svými výklady, tak ty dvojicové mi přišly mimořádně plodné.

DO PROSTORU: Karty si můžete rozkládat i do prostoru, použít k tomu speciálně tvarovanou krabičku, která už sama o sobě dělá z karet sváteční záležitost.

A radostnou...

O autorech:

Rebecca Compbell je uznávaná duchovní učitelka a autorka bestsellerů Světlo v temnotě a Povstaň, sestro. Povzbuzuje lidi z celého světa k tomu, aby vyslyšeli volání své duše. V nakladatelství Synergie vyšly její Karty světla.

Danielle Noel je designérka, spisovatelka a vizuální umělkyně. Ve svých ilustracích, obrazech, fotografiích a návrzích splétá dohromady mystické příběhy a intuitivní vize.

Vydalo nakladatelství Synergie Publishing, 2020 https://www.synergiepublishing.com/cs/shop/karty/vykladacky/000502_karty-hvezdnych-dusi.php

Oblíbené příspěvky